JÄSENKIRJE 2/2024

23.2.2024

MATKA IMATRAN KYLPYLÄÄN HUHTIKUUSSA

Teemme bussilla kahden vrk:n kylpylämatkan Imatran kylpylään 9.-10 huhtikuuta (ti-ke). Matkaa varten on saatu ulkopuolinen avustus, joten reissun hinta on vain 45 e/hlö.  Ilmoittautumiset mahdollisimman pikaisesti, mutta viimeistään to 7.3.2024 Tomi Iivoselle, puh. 040 762 6239. Paikkoja on varattu 30 hengelle.

Hinta sisältää bussimatkan, majoituksen kahden hengen huoneessa, aamiaisen, lounaan tai päivällisen/päivä ja allasosaston vapaan käytön. Samalla 45 e:n hinnalla pääsee myös matkakumppani, vaikka hän ei olisi jäsenkään. Avustaja on ilmainen.  Myös yhden hengen huoneita on saatavilla lisämaksusta.

Matka tehdään matalalattiabussilla, johon pääsee myös pyörätuolilla. Matka-aikataulu ja reitti tarkentuvat ilmoittautuneiden mukaan, mutta bussi kiertää joka tapauksessa Hamina-Kotka/Karhula-Kouvolan kautta Imatralle.

Kylpylähoitoja voi varata suoraan Imatran kylpylän hoitopalvelut tuottavalta Kauneussalonki Magnolialta puh. 050 302 1821 tai verkkokaupasta https://webshop.imatrankylpyla.fi/shop/.

KORJAUS YHDISTYKSEN KEVÄTKOKOUKSEN PÄIVÄMÄÄRÄÄN

Kevätkokous pidetään Kouvolan maaliskuun kerhoillan yhteydessä ke 20.3 klo 18. Kahvitarjoilu klo 17.30 ja arpajaiset kokouksen jälkeen.

Jäsenkirjeessä 1/2024 oli virheellinen päivämäärä. Pahoittelut siitä.

TIEDOTTAMINEN AJANKOHTAISISTA ASIOISTA

Kouvolan ja Kymen Sanomien Keskiviikko-lehdessä on aina ilmoitukset yhdistyksen tapahtumista. Ne löytyvät lehden järjestöpalstalta yhdistyksen logon alta. Kotkan kerhon tiedotteita on ainakin kevään ajan myös PK&ANKKURIssa.

Yhdistyksen nettisivut ovat osoitteessa https://kymenlaaksonavh.aivoliitto.fi/.

HYVÄÄ KEVÄTTÄ KAIKILLE!